welke wagen zou dat geweest zijn.

  • MANONNA

    Haai.

    Gisteren reed ik achter een snelle lage sportkar.

    Zwart,en stond niet veel op de achterkant en kon niet dichtbij genoeg komen om te koekeloeren.

    Hij was laag en breed,maar geen nieuwe wagen. Dubbele uitlaten.

    Van achteren net een knightrider/delorean/honda civic.

    Er zat een embleem op van achteren en dat had wat weg van een zwart zeskantje met iets roods erin.

    We zaten al saab delorean maserati dodge..maar op internet vind ik geen embleem wat er oplijkt,

    Wie gaat er een lichtje branden?

  • Kevin

    ​Hallo, misschien was het een pick-up met een lage vering. Mijn oom kocht hier https://www.truck1.nl/trekkers/scania een pick-up en maakte hem lager en ziet er beter uit, ik kan niet zeggen dat de rijkwaliteit hetzelfde is gebleven, maar hij ziet er veel beter uit. Oom installeerde zelfs een krachtigere motor. Je kunt Ikstati op deze site zien, er zijn veel automerken

  • uniteduniverse

    Perhaps it was a pickup truck with a low suspension, hello. Although I can't say the ride quality has remained the same, my uncle had Flappy Bird pickup vehicle lowered and made to appear better. Uncle added a more potent engine as well. On this website, Ikstati is one of several car brands that you can see.

  • Audrey

    the backrooms game, which is a scary video game with an endless maze of random office rooms that smell like wet carpet and are painted yellow all over.