Beste Heren Auto monteurs, auto ver-inkopers

Ik ben op zoek naar een goede nette monteur of samen met een goede verkoper die zelf graag een autobedrijf zouden willen hebben, ik ben in bezit van een auto garage in ‘s-Hertogenbosch. in een straat met meerdere auto handelaren, op mijn pand zit een detailhandel vergunning en een buitenplaats voor een stuk of 10 auto’s, wie serieus geintresseert is kan ik een mogelijkheid bieden van met een kleine investering samen een mooi bedrijf op te bouwen, heb zelf een aann. bedrijf in de (wegen)bouw er is dus al gelijk werk aan auto's busjes en mini shovels, eventueel verhuur van mini shovels en gravers. kortom mogelijk heden genoeg.

Liefst met volledige APK opleiding etc. mogelijkheid om eerst in loondienst te komen en later in te stappen, zoek wel echt een nette goede brabantse kerel.geen 9-17.00 . mentaliteit, jaartje of 10 ervaring kan later eventueel wel. eerst de schouders er onder.

Graag serieuze reakties aan gebr.vd.akker@home.nl, graag wat duidelijke info en je nr zodat ik contact op kan nemen.

vrgr Twan van den Akker.