Auto gewonnen, kan ik die inruilen????

• Sandra

Hallo allemaal,

Hopelijk kan iemand me hierbij helpen.

Ik heb dus een auto gewonnen bij de postcode loterij. Volvo v70.

Is het mogelijk dat ik die kan inruilen???? Zo ja, moet ik dan bij betalen??

Alvast bedankt.

Sandra

• Wiren

Gefeliciteerd!

Inruilen tegen een andere V70 of andere Volvo?

Ik denk dat bijbetalen speelt als de Volvo die je wilt hebben, duurder is dan die je wilt inruilen.

Ik zou zeggen, overleg met je Volvo dealer en dan het liefst de dealer waar ie vandaan komt.

• Sandra

Thanks,

Nou als ik ga inruilen wil ik dat niet doen voor een andere volvo, maar voor een Seat. Ik twijfel omdat het afkomstig is van de postcode loterij dus dan weet ik niet of ze het willen inruilen. Maar ik ga denk ik met een Seat dealer ff overleggen, kijken wat hun zeggen.

Alvast bedankt voor je reaktie.

Sandra

• Willem

Welk type is het; mijn neef heeft er ook een gewonnen en hij wil 'm aan de dealer doorverkopen. De loterij geeft een prijs door van 42095 en op de site staat de gewone flexifuel voor 40.800. Of zou het toch de Kinetic uitvoering zijn?

• Annet

Nee hoor, dat bedrag komt doordat je een kleur in metallic lak kan uitzoeken, dan kom je wel aan 42095. Je mag ook een duurdere uitvoering volvo kopen maar dan zijn alle ksoten hierboven voor eigen rekening.

• martin

En is de auto al ingeruild of verkocht?