ik heb een renault twingo een aktie model twingo 4 you nou heb ik een irritant probleem als het regent is het net of er grint tegen de wielkassen opspat wt een vreselijke herrie geeft heeft iemand ook dit probleem dan hoor ik het graag gr yvonne
Hallo,
Ik heb een twingo uit 1998 maar onder het rijden geeft hij een enorme geluid onder de motorkap,de wiellagers ,veren,schijven en remblokken zijn vernieuwd maar nog steeds komt er herrie vanuit de motorkap.als ik iets naar links stuur dan gaat het weg maar zodra het stuur recht staat komt het weer terug.Her begint nadat ik ongeveer 5 a 10 km gereden heb.
Wie heeft hier ervaring mee,En kan het de as zijn???
Alvast bedankt,
Hallo Ria.
Ik heb nog een Renault Twingo gehad bouwjaar 1998- met net hetzelfde probleem.
De garagist wist meteen wat het was, want blijkbaar was (of is) dit een zwak element bij deze wagen. Je hebt 2 mogelijkheden : ofwel is er een wiellager versleten ofwel zit het probleem bij de veringbevestiging. Ik had op dat moment geen geluk, het bleek beide te zijn.
Veel succes en vriendelijke groeten
Jean-Pierre.
Hallo Jan
Ik heb nog een Renault Twingo gehad bouwjaar 1998- met net hetzelfde probleem.
De garagist wist meteen wat het was, want blijkbaar was (of is) dit een zwak element bij deze wagen. Je hebt 2 mogelijkheden : ofwel is er een wiellager versleten ofwel zit het probleem bij de veringbevestiging. Ik had op dat moment geen geluk, het bleek beide te zijn.
Veel succes en vriendelijke groeten
Jean-Pierre.
Hallo Yvonne,
het probleem ligt bij het gat van de luidsprekers achter in als je er luidsprekers in zet dan hoor je het niet meer.
of het gat dicht maken.
zelf het ik het probleem dat als de motor koud is de motor erg inhoud en stottert al 5 keer na garage maar kan niets vinden misschien ook zon probleem?
ik heb een renault twingo 4 you
deze maakt een rauw geluid als de arco aan is en de kopelling heb ik niet ingedrukt
zijn hier meerdere klachten van bekend! en de deur sluit niet goed af aan de onderkant ,
en de motor houd in als deze koud is na 500 meter rijd hij goed
als het warm weer is rijdt de twingo beter dan als het koud is buiten.
Kortom niet kopen dus het is een klote wagen
zijn er mensen die ook deze problemen hebben ?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?