brandstofbesparing tot wel 30%

• chiptunningholland

ik wist niet dat het kon, maar het is mogelijk

ik ga er geen hele verhalen over vertellen

ik ga het geheim ook nog niet verklappen !!!

maar het is een simpele ingreep

zo kan een vertegenwoordiger al gauw 10,00 per dag besparen

heel vervelend hoor

laat staan het hele wagenpark van b.v. een bouwbedrijf

heeft u intresse, laat het ons weten

gr CTH.

• david

hallo cth,

gaat het om chip tuning of hebben jullie meer info over het rijden op water ?

mvg david

ps weten jullie hoeveel liter gas een LPG auto verbruikt per uur bij een snelheid van 120km/u

• bezbaringzvilozoov

Aan iemand die niet eens weet hoe je tuning spelt laat ik helemaal niks weten.

• david

volgens mij spel ik dat woord net zoals jou : TUNING

daarbij is dit een technisch forum/prikbord, voor spelling zijn er vast legio andere te vinden…

ipv over spelling te zeuren zou je je ook kunnen afvragen waarom ik wil weten hoeveel liter gas een LPG-auto verbruikt, misschien heeft die vraag te maken met het producht waar CTH zo weinig over wil vertellen…

david

• suinichvilozoov

Had ik het tegen jou?

• Race Eend

Nou ik hoef niet te sjippuh.

Heb een doos Nano-Max in mijn motor gegooid(gekocht bij hun zelf via internet) en sta versteld wat het heeft gedaan met mijn auto.

Is rustig gaan lopen,lager in het brandstofgebruik en is een stuk pittiger geworden.

Weet niet wat ik in % bespaar,maar dat ik minder nodig heb is een feit.

En het blijft nog eens 100.000 km werkzaam! Dus 1 x een paar knaken uitgeven en klaas is ……juist Race Eend!

Nou mensen,mischien iets voor jullie,ik ben er blij mee.

Gr Race Eend

• hans

heb een beetje het idee dat het staads de zelfde persoon is met een reactie.

lopen de zaken niet zo goed dat je op deze gratis manier reclame probeert te maken?.

• Rayke

en vervolgens krijg je de tip zeker om op www.zuinigsteauto.nl te kijken of zo?

Rayke

Klein is ook fijn!