auto voor stichting kindertehuizen in polen

• Lammert

goede middag

ik heb een kleine stichting die zich inzet voor twee kindertehuizen in stargard in polen wat ik doe is inzamelen van kleding en speelgoed en twee keer per jaar gaan wij met een hulptransport naar polen ons zomer transport staat gepland op 20 juli as maar door tegenslagen en mijn auto total loss gereden kan ik niet mijn eigen auto mee en kan ik ook geen spullen meer op halen voor de kinderen mijn vraag is of er misschien iemand een auto wil sponsoren zo dat mijn werk het inzamelen van spullen weer gewoon door kan gaan de kinderen rekenen er op dat wij komen maar ik zie het somber is asl er geen auto beschikbaar

met vriendelijke groeten marianne

• Daan

Ik wil graag op vakantie maar mijn airco is kapot. Wil iemand een nieuwe auto met airco sponsoren?

• Lammert

hallo

ik weet niet waar dit bericht op slaat maar volgnds mij nergens op u begrijpt het niet helemaal ik heb geen auto nodig voor op vakantie maar om spullen op te halen voor kinderen die niet in luxe leven en heel blij zijn met tweede hands klediing en zich erg verheugen als wij in komen met een vrachtwagen vol met spullen let wel gebruikte spullen die ik door het hele land persoonlijk op haal bij de mensen die het geven en ik hoef ook geen nieuwe auto alleen een waar ik mijn werk wat ik met heel veel liefde doe mee kan doen want als in polen kom en zie daar 130 blije kleine kindergezichtjes dan ben ik tevreden en als ik zelf de middelen had had ik al lang een zelf gekocht

marianne