achteraf schade lease

• cc

Ik heb vorige week een andere leaseauto gekregen. Deze is afgeleverd op mijn werklocatie en de ‘oude’ leaseauto is door de garage die de nieuwe leaseauto leverde gecontroleerd op oa schade en op SCHADE NEE ; akkoord getekend. Hiervan heb ik een kopie.

Nou kreeg ik vandaag telefoon van mijn werkgever dat er op het rechterportier bij de spiegel een deuk zit. Ik ben er 100 % van overtuigd dat ik schadevrij heb gereden en heb ingeleverd. Ik kan aldus een kopie overhandigen van ondertekening.

Maar nou zegt Go Lease ,de leasemaatschappij, dat de man die de auto afleverde niet ASM gecertificeerd is en de auto niet mag aftekenen! UHHHHH?????

Wat moet ik hiermee? Wat is dit voor onzin? en als die man niet ASM (wat betekent het eigenlijk) gecertificeerd is waarom sturen ze uberhaupt dan zo iemand? Nou, ik ga echt niet betalen voor iets wat ik niet gedaan heb.

Heeft iemand hier verstand van en wat kan ik afgezien van het KOPIE als bewijslast of tegenreactie opwerpen/gebruiken. Dit voelt nl. heel sterk als afzetterij.

Iemand hier ervaring mee? Wil het graag weten!

alvast bedankt!

• Wiren

Zeker raar dat ze een ongecertificeerde mannetje sturen.

ASM zegt mij ook niks :? Ik heb het 's in Google ingevuld maar dan vindt ik hele andere dingen.

Heb je een rechtsbijstandverzekering? Maak er gebruik van.

Voor een volgende keer is het misschien handig om digitale foto's te maken voordat je 'm overhandigd aan de dealer.

Aan de hand van de datum/tijd (te zien bij de eigenschappen van de fotobestanden op je pc) waarop de foto's gemaakt zijn kan je je tegendeel bewijzen.

Misschien dat je hier je vraag kan neerleggen:

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=844

http://juridische.startpagina.nl

Suc6 ermee.

• Barry

Een beetje late reactie,maar het lijkt mij dat als er getekend is voor schadevrij inleveren,

en die persoon geen certificaat heeft die aansprakelijk is,en de garage stuurd hem,

je zou logischerwijs zeggen dat het tussen de ophaler en garage geregeld moet worden.

Ik zou niet betalen en wachten tot ze evt stappen ondernemen,dit zullen ze waarschijnlijk niet doen,en al doen ze het dan heb je een getekende verklaring.

Succes in ieder geval!

Mvg Barrycc schreef:

>

> Ik heb vorige week een andere leaseauto gekregen. Deze is

> afgeleverd op mijn werklocatie en de ‘oude’ leaseauto is door

> de garage die de nieuwe leaseauto leverde gecontroleerd op oa

> schade en op SCHADE NEE ; akkoord getekend. Hiervan heb ik

> een kopie.

>

> Nou kreeg ik vandaag telefoon van mijn werkgever dat er op

> het rechterportier bij de spiegel een deuk zit. Ik ben er 100

> % van overtuigd dat ik schadevrij heb gereden en heb

> ingeleverd. Ik kan aldus een kopie overhandigen van

> ondertekening.

>

> Maar nou zegt Go Lease ,de leasemaatschappij, dat de man die

> de auto afleverde niet ASM gecertificeerd is en de auto niet

> mag aftekenen! UHHHHH?????

> Wat moet ik hiermee? Wat is dit voor onzin? en als die man

> niet ASM (wat betekent het eigenlijk) gecertificeerd is

> waarom sturen ze uberhaupt dan zo iemand? Nou, ik ga echt

> niet betalen voor iets wat ik niet gedaan heb.

>

> Heeft iemand hier verstand van en wat kan ik afgezien van het

> KOPIE als bewijslast of tegenreactie opwerpen/gebruiken. Dit

> voelt nl. heel sterk als afzetterij.

>

> Iemand hier ervaring mee? Wil het graag weten!

> alvast bedankt!