Ik heb vorige week een andere leaseauto gekregen. Deze is afgeleverd op mijn werklocatie en de ‘oude’ leaseauto is door de garage die de nieuwe leaseauto leverde gecontroleerd op oa schade en op SCHADE NEE ; akkoord getekend. Hiervan heb ik een kopie.
Nou kreeg ik vandaag telefoon van mijn werkgever dat er op het rechterportier bij de spiegel een deuk zit. Ik ben er 100 % van overtuigd dat ik schadevrij heb gereden en heb ingeleverd. Ik kan aldus een kopie overhandigen van ondertekening.
Maar nou zegt Go Lease ,de leasemaatschappij, dat de man die de auto afleverde niet ASM gecertificeerd is en de auto niet mag aftekenen! UHHHHH?????
Wat moet ik hiermee? Wat is dit voor onzin? en als die man niet ASM (wat betekent het eigenlijk) gecertificeerd is waarom sturen ze uberhaupt dan zo iemand? Nou, ik ga echt niet betalen voor iets wat ik niet gedaan heb.
Heeft iemand hier verstand van en wat kan ik afgezien van het KOPIE als bewijslast of tegenreactie opwerpen/gebruiken. Dit voelt nl. heel sterk als afzetterij.
Iemand hier ervaring mee? Wil het graag weten!
alvast bedankt!