Nou de tijd is aangebroken.. Ik heb maandag m'n rijbewijs gehaald!
Nu wil ik natuurlijk een autotje!
Maar… ik heb ergens beneden vriespunt verstand van auto's… Dus ik dacht misschien kan iemand hier mij een beetje op weg helpen?
Ik zoek dus een klein goedkoop autotje, idee fiat panda, dihatsu cuore of nissan micra ofzo..
Moet in de lichtste klasse wegenbelasting vallen en ook niet zo duur zijn in verzekering. Liefst ook beetje zuinig rijden natuurlijk!
Ik ga met een paar weken naar Limburg (aupair) en ik ga af en toe heen en weer… Voornamelijk met de trein maar wil ook af en toe de auto pakken. Dat moet dus wel te doen zijn met het carretje..
Hierom is mij een fiat panda afgeraden maar waarom kon niet precies gezegt worden.. weet iemand hier misg waarom deze auto niet zo'n goed idee zou zijn?
Er hoeft voor mij totaal geen luxe in te zitten, ik wil er een cd spelertje in, en hij moet rijden.
Hebben jullie ideeen wat autotjes zijn waar ik naar uit kan kijken?
En waar moet ik een beetje op letten als ik bij autos ga kijken? En vanaf welk jaar kan ik het beter laten? Wanneer is een auto niet echt meer geschikt, vanaf welk jaar en welke kilometers?
En inhoeverre is roest erg?
Ik ben vanmiddag bij een fiat panda geweest, opzich heel mooi van binnen en buiten, alleen had hij bij beide deuren in de hoeken een steepje roest (cm of 8 bij 2) en 1 was echt doorgeroest, zat een gaatje in..
maar ik weet dus niet hoe snel dit uitbreid, ofdat het eigelijk helemaal niet erg is of what ever..
Nouja, je leest ik snap er de ballen van, dus ik hoop wat tips te krijgen *D