hallo
wij wilden onze auto kwijt omdat we een andere gekocht hadden en zetten vervolgens de wagen op internet
De eerste beller was een man met een accent die mijn schoonvader belde voor een afspraak( zijn nummer stond erbij, niet bij de advertentie zelf maar bij een andere die mijn vriend voor hem op internet had geplaatst)hij wilde de volgende dag komen om naar de auto te komen kijken, dus hij had een adres nodig
Die gaf hij hem dan ook maar op de afgesproken tijd verscheen er helemaal niemand
We hadden een nummer en toen die man na anderhalf uur nogniet verschenen was belde me schoonvader(hij was nl degene die contact had gehad) dat nummer terug
Daarbij kreeg hij iemand aan de lijn, kennelijk een van zijn collega's die nergens vanaf wist maar het door zou geven en dat de man terug zou bellen
Affijn vanochtend is de wagen verkocht en daarna belde de man dus
Hij heeft mijn schoonvader met de dood bedreigd,dat niet alleen, hij zou de wagen(die gelukkig weg is al) komen bekrassen en meer van die onzin
Affijn hij is al een oudere man en echt bang, ik zag meerdere gemiste oproepen in zijn telefoon en zag dat hij weer door die man gebeld was dus vervolgens belde ikdie man op en zodra die man het nummer in beeld kreeg nam ie al scheldend de telefoon op
Ik heb geen naam alleen een 06 nummer
toch zou ik dolgraag willen weten wie de euvele moed heeft een oude man te bedreigen die niks verkeerd gedaan heeft
Pas allemaal in elk geval heel goed op want kennelijk lopen er mafketels rond
Iemand trouwens een suggestie hoe ik alsnog achter de naam of wat dan ook kan komen?
denk dat de politie toch niks doet maar die man heeft angst na tig keer gebeld te zijn
groetjes nance