opel tigra of ford puma

• meta

hallo ik wilde graag weten wat de voordelen en nadelen van deze 2 auto's zijn. ford puma en de opel tigra. ik wil het graag snel weten, want ik moet een nieuwe auto kopen i.v.m. een ongeluk en ik moet toch binnenkort weer gaan werken (als mijn nek over is)

gr. meta

• otovilozoov

Ik vind het karretjes van niks, maar ik denk dat je hier niet veel respons gaat krijgen….

Kijk eens op www.autoweek.nl , er staan veel reviews e.d. op deze site.

• meta

hoi bedankt voor de antwoord maar welke auto (sportief) vind je dan wel mooi in die prijs klasse

gr. meta

• otovilozoov

Wat ik mooi vind doet voor jou niet terzake , trouwens ik vind de vorm waarin het blik geperst wordt niet van belang, voor mij tellen andere dingen…

• meta

dat snap ik maar ik weet alleen deze merken maar ik wil verder kijken dan mijn neus lang is. ik weet helaas geen andere merken vandaar mijn vraag

• Johan

In de test die ik destijds las ( sorry, dacht in Autoweeek, kan ook een ander blad zijn) werd de Ford Puma als duidelijk betere auto aangewezen, in vergelijking met de Opel.

Persoonlijk vind ik de Ford ook mooier, maar da's een kwestie van smaak.

• Frans

Opel Tigra, want een Ford Puma (heb niks tegen Ford overigens) vind ik net een ei op wielen. Was volgens mij ook nooit zo'n succes als de Opel Tigra (die trouwens ook

niet echt een bestseller is geworden).

• meta

het is de ford puma geworden bedankt voor de reacties