regels parkeren? 2 jaar auto voor de deur

• ronald

Bij mij in de straat staat (gooilaan den haag) er al ruim 2 jaar een witte Ford voor de deur. De banden staan helemaal plat en het mos staat op en onder de auto en de sloten zijn al geforceerd.

Ik heb al eens geklaagd bij de politie maar die kan niets doen omdat er wel wegenbelasting voor betaald wordt maar het siert de straat niet.

Zijn er andere instanties waar je terecht kan zodat de eigenaar zijn auto moet weghalen? want er moet toch ook een APK keuring op zitten?

• otovilozoov

Ik adviseer u uw energie op belangrijker zaken te richten.

• ronald

Daar heb je ook eigenlijk helemaal gelijk in maar…. Mijn wijk heeft al te maken met een enorm te kort aan parkeerplaatsen en dan is dit wel vervelend.

• Mercedes 190

Belasting word nog steeds betaald. Alles is in orde.

Ik vraag me inderdaad af waar dit over gaat. het siert de straat niet. het is den haag er zijn waarschijnlijk ergere dingen in de buurt die nog meer aandacht nodig hebben. Lijkt me.

Vraag eens zelf effe rond van wie de auto is. Als de belasting nog betaald word dan is dit toch raar dat er niets mee gedaan word!?

leeft de eigenaar nog? Automatische incasso misschien?

• meta

als er nog wegen belasting en er word ook nog steeds verzekering betaald dan kan je er eigenlijk niks aan doen tenzij als de auto een vrak is dus lekke banden en er zijn geen kenteken platen meer. ramen zijn kapot.enz ( dit niet zelf of laten doen want dat is strafbaar) is dit niet het geval dan kan je er niks aan doen.