Ja Evert , daar heb je ook wel gelijk in….En de trucks, daar heb je ook gelijk in, maar ik heb daar zelf helemaal geen verstand van…ik vindt het wel een goed idee om ook toe te voegen, en ik denk even handig om in 1 rubriek te doen……leuk idee!
maar goed, over al die fora, ja elke site als autoweek en dat soort dingen, of de startpagina's zoals deze, hebben allemaal eenzelfde soort forum of prikbord inderdaad, met een beperkt aantal bezoekers, dat een tiental berichten per dag plaatst. Naar mijn mening veel te weinig en het duurt zo lang voordat je een antwoord kunt verwachten. Eigenlijk was dat onze reden om hetzelfde te doen, maar dan volgens onze eigen wensen. Ik bedoel, wij hebben nu uitgebreide mogelijkheden voor iedereen om foto's te plaatsen, links te plaatsen, advertenties en alles. We staan open voor particulieren, bedrijven, leken en experts, voor alle merken (en binnenkort dus zelfs ook trucks-en misschien dan ook maar motoren).
Zo hopen we toch meer te kunnen bieden dan al die andere fora. Maar goed, het blijft de bezoeker die moet kiezen wat hem of haar het meest aantrekt.