autoliefhebbers?

• E-car

Ook gek op auto's?

Wij zoeken voor onze website www.e-car.nl liefhebbers van alle merken auto's om informatie en kennis te delen met andere liefhebbers en auto-gekken. De website is helemaal nieuw, dus schrik niet dat er nog maar zo weinig bezoekers zijn. Met tijd komt gezelligheid!!!

Het lijkt ons gewoon hartstikke leuk om lekker veel discussie-voer te krijgen voor en door kenners en geinteresseerden.

Kijk maar gewoon een keer, als je het niks vindt, dan niet, als het wel wat lijkt, dan blijf je toch gewoon?

Alvast bnedankt voor de nieuwsgierigheid!!

groeten

Team van e-car.nl

• J. van der Schenk

Mooie site!

Ik heb net www.garageselect.nl online gezet, hier kunnen consumenten gratis een reservering maken voor onderhoud en/of APK.

We maken ook een whitelabel versie zodat andere bedrijven onze tool op de website kunnen plaatsen als dienst voor hun bezoekers. Iets voor jullie?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

• E-car

Hoi Jeroen,

Ik denk dat daar vast wel over te praten valt…

Stuur anders even een mailtje via onze site, met nog een linkje naar jullie site….

mvrgr

Team E-car

• Webzapper

Nog steeds geen Skoda liefhebbers?

• E-car.nl

Zijn we die vergeten dan?

• E-car.nl

Ik heb hem toegevoegd, dus nu ook voor de Skoda liefhebber alle mogelijkheden!! Dank voor deze tip! Geeft dit een reden om je ook in te schrijven als 1 van de eersten???

• Henk Eisink

Ik heb me nu geregistreerd

Webzapper

• E-car.nl

Te gek!, dank je wel….hebben we nu al 4 (!!!!) leden….ja, groei gaat altijd langzaam toch?

• Evert

Ik vind eigenlijk al dat er al teveel forums zijn.

Ik zie liever minder forums & prikborden maar dan met veel bezoekers, alleen dan heb je er wat aan.

• Evert

En waar blijven de TRUCKMERKEN ;)

Scania

Volvo

MAN

DAF

Iveco

Mercedes

..