benzinne prijs

• roeland

hallo allemaal,

vraagje: wat is de benzine prijs nu in nederland? woon zelf in zuid frankrijk en hier loopt het uit de hand, 1.40 voor 95, 1.45 voor 98

was voorig jaar in spanje, ongeveer 25 0/0 goedkoper, dus het kan veel verschelen per land.

(niet dat ik naar nederland rij om m'n auto vol te tanken hoor, zomaar nieuwschierig)

roeland

• preizvilozoov

Wordt nog veel hoger ,let op mijn woorden.

• roeland

heeeeel erg bedankt, maar hoe duur is een litertje nou???????????

• ABS

Euro is op het moment dacht ik € 1.48

diesel is bij de Tango ook alweer € 1.065

• ABS

De shell geeft geen adviesprijzen meer op het internet (jammer)

Maar bij Tango (een van de goedkoopsten) zijn ze nog wel op de site terug te vinden. www.tango.nl

• ABS

http://212.61.24.140/ANWB_Auto_DagPrijsANWB_New.asp

Nog een tip

• roel

pffffffhhhhhh

heeeeeeeeeeeel erg bedankt voor de euro prijs en de diesel prijs die me eigenlijk niet intereseren.

maar hoeveel kost nou de benzine!!!!!!!!!!!!!!

• Trucker

roel schreef:

>

> pffffffhhhhhh

> heeeeeeeeeeeel erg bedankt voor de euro prijs en de diesel

> prijs die me eigenlijk niet intereseren.

> maar hoeveel kost nou de benzine!!!!!!!!!!!!!!

Euro is op het moment dacht ik € 1.48

Goed lezen is een VAK he? ;)

Wil je het echt weten wat de brandstoffen hier kosten, surf dan naar Tango of een ander brandstoffenmerk!

• Trucker

En EURO is BENZINE!

Je hebt namelijk verschillende ‘soorten’ benzine afhankelijk van het octaangehalte!

Dat moet je toch wel weten Roel?

* Dieselprijs is ook belangrijk, al gooi je het zelf dan niet in je luxewagen.

Het vervoer van goederen; grondstoffen, halffabrikaten en eindproducten wordt hiermee immers ook duurder en dat zul je dus ook merken in de prijs van het eindproduct wat jij in de winkel koopt! Dit geldt voor alles wat je koopt van voedsel tot schoenen tot weet ik veel wat.

Nadenkertje he? ;)

• roel

Beste truckertje

als je m'n eerste berichtje lees heb ik het over 95 en 98 (octaangehalte) benzine,

dus eerst eff goed lezen, dat moet je toch wel weten truckertje?

“dieselprijs is ook belangrijk”, en de kroketprijs is ook belangrijk, maar daar heb ik het niet over!!!!

maar laat maar zitten, waarschijnlijk een te moeilijke vraag!!!!

slaap lekker!