starthulp wegenwacht

• Ge

Als de wegenwacht mijn auto met startkabels start krijgt de auto extra voltage of stroom waardoor hij wel start, kan je iets kopen waarmee je ook die extra stroom krijgt en net zo goed werkt? (Na weken stilstaan wil de auto nooit meer aan de praat alleen de wegenwacht lukt het dan nog)

• sdardhulbvilozoov

Koppel de pluspool los bij lange stilstand, hoef je niks te kopen

• Ge

het zit niet in de accu maar in iets waardoor hij na weken zo moeilijk wil starten

• sdardhulbvilozoov

Dan heb je de vraag verkeerd gesteld, je wekte de indruk dat het aan de accu lag.

Als het aan de motor ligt , zal starthulp je nimmer kunnen helpen.

• ruud

Hallo Ge,

als je auto weken stil staat zijn er toch altijd dingen die stroom gebruiken zoals bv. een klokje,eventueel een auto-alarm en soms ook de bezine meter.

Als je auto voor langere tijd stil staat zou je MIN-pool van je accu los kunnen koppelen en als je de auto dan weer nodig hebt weer de MIN-pool aansluiten,misschien start de auto dan wel.

En wat betreft je vraag over zo'n starthulp:deze zijn te verkrijgen bij diverse winkels zoals Halfords,Kijkshop en autozaken voor prijzen die varïeren van 29,- tot 89,- euro.Dit zijn in feite een soort extra accu welke je op je eigen accu aansluit als je een starthulp nodig hebt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.Ge schreef:

>

> Als de wegenwacht mijn auto met startkabels start krijgt de

> auto extra voltage of stroom waardoor hij wel start, kan je

> iets kopen waarmee je ook die extra stroom krijgt en net zo

> goed werkt? (Na weken stilstaan wil de auto nooit meer aan de

> praat alleen de wegenwacht lukt het dan nog)