Misschien dat iemand hier antwoord op weet.
Ik heb een nieuwe Seat Leon gekocht. Nadat ik hem een week had kwam ik erachter dat er een bobbeltje op de motorkap zat. In dit bobbeltje zit een scheurtje.
Bij aflevering was dit nog niet het geval. Dit weet ik zeker aangezien het bobbeltje erg opvalt. Als ik de motorkap open doe en aan de onderkant kijk waar het bobbeltje ongeveer zit, dan zit daar een soort inkeping. Deze inkeping hoort daar.
In de inkeping of er omheen is totaal geen kras of wat te zien en er kan ook nooit iets tussen de kap hebben gezeten toen ik hem 1 keer geopend heb.
Nou denk ik dat het moet zijn ontstaan doordat er iets onder zit of heeft gezeten tijdens het spuiten van de auto. M'n pa ging met zijn auto naar de dealer en dacht laat ik het eens vragen daar. En deze kwam meteen met het antwoord over het spuiten. Dat dit wel eens voor komt en dat dit dan vergoed moet worden door Seat zelf.
Ben nu inmiddels 3 weken verder. De dealer schijnt contact te hebben met de importeur om te kijken waardoor het komt en wie voor de kosten opdraait. Er zou zelfs iemand komen kijken van de importeur. Nou bel ik net naar de dealer of er nou nog is wat gaat gebeuren en krijg ik als antwoord dat Seat het aan het onderzoeken is. En dat terwijl ze de kap niet eens hebben gezien. ja, de dealer wel.
Ik vind het allemaal wat lang duren en ben bang dat door het scheurtje straks de motorkap gaat roesten.
Weet iemand waardoor zo'n bobbeltje kan ontstaan?
Thnx
Bob