route mobiel dumpt leden

• slivo

gelezen in de Telegraaf,

Route Mobiel

AMSTERDAM - Sinds een klein half jaar ben ik lid van Route Mobiel. In deze periode heb ik tweemaal gebruik gemaakt van de de diensten van Route Mobiel.

Deze week kreeg ik een brief van Route Mobiel met de volgende mededeling: “het blijkt dat uw voertuig helaas niet tegen de lage prijs die Route Mobiel voor haar dienstverlenining rekent, tegen pechhulp kunnen verzekeren. Omdat Route Mobiel geen prijsdifferentiatie kent, zien wij ons genoodzaakt om de verzekeringsovereenkomst niet te continueren. Wij beëindigen hierbij de verzekering op de einddatum vermeld op uw mobiliteitsbewijs.” Ik stond perplex toen ik dit las! Dit is toch de ongekeerde wereld! Het riekt naar discriminatie! Route Mobiel bedankt!

• wechenwagtvilozoov

Je moet ook geen pech krijgen ,dat is natuurlijk veel te duur…..

• Turbo.

Vergeet niet dat routemobiel en de telegraf 4 handen op 1 buik zijn,de telegraf heeft wel vaker geprobeerd Route Mobiel de grond in te stampen,ik ben al 2 keer geholpen door RM en dat verliep uitstekend,ik ben gewoon wa verzekerd.

• Turbo.

Ja ja ik bedoeld de ANWB dus,de heilige veel te dure anwb.

• nic

ik hoorde dat route mobiel alleen maar auto`s afsleept naar de dichtsbijzijnde dealer/garage of proberen ze echt te helpen onderweg ??

• Sophia

www.kopersbelangen.nl

Lijkt me wel aardig om routemobiel daar ff te melden.

Alsook op Vara's KASSA! Geinig item voor de programmamakers. ;)

• july

wij kregen te horen dat zij autos ouder dan 12 jaar niet aannnemen dus je kunt dan niet lid worden wel handig om te weten als je een oldtimer hebt de ANWB helpt namelijk wel