Wist U dat er sinds de jaren 90 van de vorige eeuw al over gesproken wordt.
Dat iedereen , die op de hoedenplank iets los heeft liggen in : Duitsland,Oosterijk,Italieen,en binnen Europa zo nog een paar andere landen, vanaf 2006 in de gehele EU deze regelgeving ingevoerd gaat worden!!!!!!!.
Zoook de veiligheidshesjes, maar die heeft iedereen die naar het buitenland op vakantie gaat al gauw een setje van gekocht!?
Trouwens in deze regelgeving zit ook de verplichting voor autoproducenten om
het easyfix-systeem voor kinderzitjes in hun modellen met achterbanken te monteren zonder daarbij prijsverhogingen door te voeren.
Als rijbewijsbezitter wordt er geacht dat uw alle regelgeving omtrent autorijden en verkeersregelgeving bijhoudt.
Het rijbewijs IS NIET UW BEZIT MAAR IS UW GEGEVEN.
Voor bewijs kijk in uw rijbewijs.
Tot slot vraag ik mij oprecht af hoe het komt dat als ik in het buitenland ben Nederlanders zich over het algemeen netjes aan de regeltjes houden,op sommige plaatsen (b.v kampings)mij bij het vergeten van het toepassen ervan als eersten bij zijn om daar op te attenderen?.
MAAAAAR ik ben het met uw eens!!!!!!!…… dat het srafbaarstellen iets te ver is doogeschoten.
Een advies met toeligtingsfolder is misschien beter,dan begrijpen we het allemaal !.