Mercedes sleutel bij laten maken

  • bart

    Hallo,

    Mischien dan iemand van jullie het weet:

    Ik liep bij de mercedes dealer naar binnen om even een nieuwe sleutel te bestellen, maar tot mijn grote verbasing bleken die 250,- te zijn.

    Is een geen andere mogelijk heid om zo'n kastje met een sleutel te krijgen waarmee je het alarm kan bendienen en de auto kan starten?

    Het is een Mercedes C klasse uit 1997, en er zit orineel zo'n kastje bij als je op een knopje drukt dat de sleutel er uitschiet , en op een andere knopje duwt dat de deuren op slot gaan , en het alarm ingeschakelt wordt.

    Weet iemand iets?

    Bedankt voor een antwoord,

    Bart

  • sterkenner

    nee helaas nog nooit gezien de klapsleutels is voorzien met een transponder die zorgt er voor dat je motor niet aan kan slaan en zelfs niet kan starten

    de klapsleutel moet aangeleerd worden bij een dealer

    laat eens weten als je een andere mogelijkheid heb gevonden ben benieuwd

    suc6

  • nic

    helaas kan dat niet de sleutels zij inderdaad zo duur alleen jij hebt een fbs2 ( klap)sleutel dan heb je nog mazzel die hoef je niet aan te leren dmv van de testkast. Als je een extra sleutel besteld is deze direkt te gebruiken voor de startblokkering je zult alleen de centrale vergrendeling moeten aanleren maar daar hoef je niet voor naar de dealer Als wij een sleutel verkopen doen we dit gratis als de klant met zijn auto is. Het is een kleine handeling wat ook nog in je handleiding staat beschreven nadat je bvb batterijen hebt vervangen.

    Wel is het zo als je sleutel gestolen is moet je deze bij je dealer zo snel mogelijk laten blokkeren in de auto zodat de dief niet met je auto ervandoor kan dit kost wel geld

  • jan dalmulder

    Hallo,

    Ik heb een Mercedes ML met ook een sleutel,hiermee langs de garage Snel in Nederhorst den berg gegaan,deze gaf aan ,dat de sleutel

    €250 zou gaan kosten. Na de levering ontving ik de nota €265,38 voor de sleutel+€88,00 voor het inlezen dit excl. btw =€420,07 voor een sleutel.

    kan iemand mij vertellen of dit normaal is of dat ik enorm bij de neus ben genomen.

    groet

    Jan

  • Mo

    Deze vraag is voor jou Nic..

    Ik heb een c250 TD uit 96 is het buitenland staan, ik wil een extra sleutel bij bestellen.

    Wat heb ik hiervoor om de sleutel te bestellen. Ik neem aan de chassisnummer.

    mvrg.

    Mo.

  • ferry

    beste mo, naar een erkende mer dealer gaan komplete kenteken meenemen en legetimatie van de houder op de ten naamstelling dan faxt de dealer naar duitsland

    veel succes gr ferry

  • Robert

    Ik heb een ML uit 2003 een klapsleutel dus kan iemand mij helpen aan een reserve sleutel voor een normaal bedrag?? er zit natuurlijk wel afstandbediening en startonderbreker op

    vr gr Robert

  • bobzsir

    kan je een sleutel na laten maken in duitsland en is het goedkoper dan in nederland

  • leo kion

    wat is de handeling om een mercedes sleutel uit 1996 te bestellen.tegen een normale prijs.

    ik ben bij de mercedes geweest kost zomaar 350euro.wie kan mij hepen.leo.

  • leo kion

    waar kan ik een mercedessleutel bestellen voor een redelijke prijs.