Vliegtuigtechnicus zoekt leerbedrijf voor opleiding autotechniek

  • knuffels

    Hoi allemaal,

    Ik probeer het hier ook maar even.

    Ik ben Luciano 22 jaar en al een hele tijd op zoek naar een leerbedrijf voor mijn opleiding 2e autotechnicus. Ik heb een (MTS) vliegtuigtechnische achtergrond, maar door bezuinigingen bij defensie is mijn baan wegbezuinigd. Nu heb ik altijd al een passie gehad voor alles wat met auto's te maken heeft en heb daarom besloten om die passie meer inhoud te gaan geven en mijn mogelijkheden op de arbeidsmarkt te verbreden.

    Ik kan helaas niet eerder naar school, omdat ik een leerbedrijf nodig heb, waar ik 4 a 5 dagen per week kan werken. Een beetje kip en ei verhaal, want mogelijkheden als monteur zijn er best, maar ik heb helaas nog geen diploma. Ik heb ruim 100 open sollicitaties verstuurd en mij op diverse sites ingeschreven, maar helaas, geen openingen.

    Ik woon in Utrecht, maar ben bereid (en gewend) om te reizen (met eigen vervoer).

    Wellicht dat iemand mij hier verder kan helpen. In ieder geval alvast bedankt.

    Groetjes, Luciano

  • promotie@werkenbijtb.nl

    Hoi Luciano,

    Wellicht kunnen wij je helpen. Wij bieden BBL (beroeps begeleidende leerweg) opleidingen aan. En met succes, want we zijn vorig jaar als beste leerbedrijf in de branche uitgeroepen. Het proces bij ons is als volgt: Je gaat één dag in de week naar school, en je werkt vier dagen in de week bij een van onze vestigingen. Als je nog steeds interesse hebt, stuur even een mailtje naar sollicitatie@tb.nl, dan kan mijn collega je verder helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Gijs Weterings

    http://www.werkenbijtb.nl/