k heb een Volkwagen polo gekocht, een Nederlandse auto met 109.000 km op de teller. De verkoper heeft mij verzekerd dat het geen geimporteerde auto was met eerlijke kilometers, dit bleek niet het geval te zijn, dit hebben we zelf uitgezocht aan de hand van het chassisnummer, de auto bleek geimporteerd en de werkelijke km stand was geen 109.000 km maar 409.000 km.

De koop wilde ik ongedaan maken maar meneer Kortenray stelde zichzelf als slachtoffer op en wilde zodra hij mijn bewijzen zou zien de auto voor export

naar het buitenland doen, ik kon een gedeelte van het bedrag wat ik voor de auto betaald had terug ontvangen, echter 750 euro moest ik aan dervingskosten betalens en nu heeft hij de auto weer ter verkoop aangeboden met valse kilometers, dus hij heeft mij willens en wetens opgelicht. Beste kopers PAS OP! alle autos die er staan zonder kenteken zijn ingevoerd en zijn er de kilometer van terug gedraaid. Het is een oplichter 1e klas, hij verdient goed geld over de rug van onschuldige mensen die toch al niet al teveel te besteden hebben, walgelijk en misleidende praktijken. Ik heb papieren van meerdere autos ter inzage, groene polo, grijze en onze zwarte polo dus mocht je het willen inzien dan mail me gerust.