Op 24, 25, en 26 augustus 2005 zijn de introductiedagen (DIAS) van de TH in Rijswijk. Ik heb nog een Dodge W-200 in de tuin staan, die letterlijk staat weg te kwijnen. Een TH student hier uit het dorp heeft gevraagd of hij de Dodge mag gebruiken voor de introductieweek. Ze hebben namelijk als thema Las Vegas, en voor die jonge gasten is het dan natuurlijk super om met een enorme Amerikaanse pick up te komen opdagen.

De Dodge is niet erg goed meer. Het plaatwerk vertoont op sommige plaatsen flink veel roest, en er moet een andere versnellingsbak onder. Nu krijg ik het geld voor een andere versnellingsbak wel bij elkaar gespaard voor ze. Alleen dat plaatwerk zou nog een probleem kunnen worden. Je wilt die jongens ook niet met een oud roestig ding laten aankomen. Daarom heb ik bedacht dat er twee in de mei-vakantie in de Dodge naar Polen moeten, om de body en het chassis daar flink onder handen te laten nemen. Per slot van rekening hoor je altijd, dat je een auto met flinke schade in Polen voor 400 Euro als nieuw kunt laten maken.

Tot dusver geen vuiltje aan de lucht. Alleen ben ik voor de zekerheid een website aan het ontwikkelen. Ik wil gewoon alles in kannen en kruiken hebben voor Joas van Veluw (de TH student) en zijn kornuiten. Zo wil ik bij de ANWB vragen of mijn IRK tijdelijk op naam van Joas mag. Normaal gesproken mag dat niet. Ik ben zelf voormalig ANWB Alarmcentrale medewerker. Maar misschien met de juiste benadering… Die jongens moeten hoe dan ook goed verzekerd zijn toch? Ik maak op de website ook een link naar de Poolse ambassade, en scan de papieren die ik van te voren op de ambassade regel. Vervolgens zet ik ze op de website, zodat de papieren desnoods onderweg zijn te downloaden. De jongens krijgen ook een digitale camera mee, zodat het opknappen van de koets in dagboekvorm op de website kan worden gepubliceerd. Dit betekent publiciteit voor de DIAS.

Ik vertel u al het bovenstaande, omdat ik graag publiciteit wil voor de jongens. U zou ons een enorm plezier doen, als u een kijkje op de website zou nemen. De URL is:

home.kabelfoon.nl/~edo/Dodgeproject/index.htm

Alvast heel hartelijk bedankt!

Vriendelijke groeten,

Edo Dijkgraaf

p.s.: Mocht er overigens iemand zijn met kennis van de Poolse autowereld, dan horen we het graag!!!